Indicați valoarea cheltuielilor suportate pentru mutarea dvs.
Puteți declara costurile de relocare ca fiind cheltuieli legate de venit dacă v-ați mutat de acasă din motive profesionale. Motivele profesionale sunt atunci când vă angajați pentru prima dată sau vă schimbați angajatorul. În cazul relocărilor în cadrul aceleiași comune, poate fi und motiv profesional, dacă relocarea este cerută de angajator (de ex.mutarea într-un apartament al companiei sau eliberarea acestuia).
În cazul în care mutarea dvs. este din motive profesionale, puteți solicita următoarele cheltuieli ca fiind cheltuieli legate de venit:
Costurile pentru o firmă de mutări
Costuri pentru materiale de ambalare, cum ar fi cutii de mutare, cutii de haine, huse de protecție
Costuri de închiriere pentru o camionetă sau costuri de utilizare a propriului vehicul/remorcă
Costuri de reparații pentru bunurile de mutare deteriorate
Costuri de înlocuire pentru obiectele distruse/pierdute
Amenzi pentru parcarea în locuri interzise
Cheltuieli de deplasare în ziua mutării sau pentru a vedea apartamentul
Costuri pentru plățile duble ale chiriei/costuri auxiliare
Costuri pentru anunțuri în ziare și taxe de agent imobiliar
Costuri de achiziție pentru un aragaz și sobe de încălzire
În plus, suma forfetară pentru costurile de mutare:
pentru o mutare în 2023:
886 euro pentru persoanele îndreptățite,
580 de euro pentru fiecare membru suplimentar al gospodăriei,
177 euro pentru persoanele îndreptățite care nu au avut anterior o locuință proprie
și costurile pentru meditarea privată a copiilor legată de relocare :
pentru o mutare în 2023: maximum 1.181 euro
Sichern Sie sich einfach die volle Steuererstattung, die Ihnen zusteht!
Nur SteuerGo bietet Ihnen:
Persönliche Steuertipps im Wert von 312 Euro (Durchschnitt)
Verständliche Eingabehilfen und Erklärungen
Import aus jeder beliebigen anderen Steuersoftware